dinsdag 31 augustus 2021

Guest designer: Elmorya

 Hallo iedereen,

Hi everyone,

Wat is het ontzettend leuk,
als klanten hun creaties komen laten zien
die ze gemaakt hebben met spulletjes die ze hier
in de winkel gekocht hebben ...

It's so much fun,
when customers show me their own creations
made with items they bought here in the store ...

en soms zitten daar echte pareltjes bij,
en wil ik die graag met jullie delen
zo ook de creaties van Elmorya ...
zij maakt unieke  projectjes, 
helemaal anders dan wat ik maak
en die wil ik hier heel graag met jullie delen:

And sometimes I see something so special
like the projects from Elmorya,
who creates these unique projects
in a style I just can't,
and I'm delighted to share them here with you

mag ik jullie voorstellen
als guestdesigner hier op de blog:
Elmorya ...


zij is aan de slag gegaan met papier van Stamperia
Alice in Wonderland ...
en maakte een soort van mini album


bestaande uit 3 pockets met labels ...
voor en achterkant zijn helemaal bewerkt
zoals jullie hier kunnen zien

Wat vinden jullie er van?

Binnenkort krijgen jullie nog meer projectjes 
van haar te zien ...

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan, heel mooi papier en super idee met die pockets ! Groetjes, Enny