woensdag 11 augustus 2021

Cactus winkeltje


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

deze maand staan 'winkelen, etalages, vitrines, shoppen,...' 
in de kijker bij 'In 't Woefke'. 
Geen makkelijke opdracht, maar kijk. 

This month is a real challenge:
make a shop window, or shop
not easy, but here it goes

Het cactus setje van My Favorite Things lonkte 
om weer een keertje gebruikt te worden. 
Dan zag ik de 'winkeltjes van Art Impression' bij Inge langskomen. 
Het idee groeide. 


The cactus set from My Favorite Things 
was begging to be used
and when I saw the shops from Art Impressions at Inge's shop
the idea grew ...

Eerst amuseerde ik me met alle cactussen 
wel een 5 à 10 tal keer te stempelen, inkleuren en dan uitknippen. 
Ze kregen allemaal een ereplaats in mijn cactuswinkeltje hieronder. 
(wie zich afvraagt of er écht cactuswinkeltjes bestaan, jawel hoor ! 
Hier in het Antwerpse is er zeker al eentje ! 🌵)
Ik maakte een soort 'trapjes', de kaart kan dus ook echt dicht als dat nodig is.

First I had fun stamping each cactus 5 or 10 times,
coloring them and fuzzy cutting them out
Then I gave each of them a place in my shop
(and if you are wondering,
yes cactishops do excist
here in Antwerp there is 1 at least)
I made some stemps
this way you can close the card when necessary


Papier : Eigen voorraad
Golfjes in het afdakje : Pons Sizzix
Cactussen : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Schabben tegen de muur : Lawn Fawn

Willen jullie deze kaart en andere creaties 
graag bewonderen / bestasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke', 
Inge helpt je graag op weg met je aankopen en technieken.

If you want to see and admire these and other creations
just visit In 't Woefke


Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel erg graag later deze maand terug 
voor mijn laatste, 3de kaart in dit thema.

I wish you all a nice day
and see you again later this month
with my 3th and last card for this challenge

tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: