maandag 23 augustus 2021

Welkom in mijn viswinkel !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijg je mijn 3de en laatste projectje 
voor augustus voor DT 'In 't Woefke'. 
Ik herinner jullie even aan de uitdaging : 
Maak een winkel, of iets met winkelen, shoppen, inkopen doen....

Today my 3th and last project
for the August DT challenge :
make a shop, go shopping, ...


Niet makkelijk heb ik dit ervaren, 
maar het is me toch gelukt. 
Deze keer stelde ik een viswinkel samen. 
Niet waar je vis kan kopen om te eten, 
wel vissen om in een aquarium te stoppen... 
Ik liet me volledig gaan 
met het Fintastic Friends set van Lawn Fawn.


Not so easy as it sounds
but I managed it again
with a fish shop
No, you can not buy fish to eat
but you can buy aquariums
with fishes and accessories
... for this card, 
I played with the Fintastic Friends set
from Lawn Fawn


Eerst de achtergrond van de visbakken gemaakt, 
met verschillende kleurtjes alcohol inkt. 
Dan met de blending solutions 
de delen terug 'schoongemaakt'. 
Elke visbak maakte ik twee keer op mica, 
zo kan je door de eerste laag goed doorkijken 
en geeft het op de achtergrond een sfeervol effect.


First I made the background for the fish tanks
wit different colors alcohol ink
Then I cleaned some parts wit Blending solution
I made each fish tank 2x on mica
so you can look through them
and have a nice background


Alle zeediertjes enkele malen gestempeld, 
gekleurd met ZIG en nadien zo precies mogelijk 
met de hand uitgeknipt 
(de snijmallen geven een witte rand, 
dat is hier niet zo gepast vind ik).
En voilΓ , hopelijk kan jij je keuze maken 
uit het onderstaande aanbod ? 
🐟🐟🐟🐠🐠🐠


I stamped each sea creature several times
colored them with my zig markers
and fuzzy cut them out
the matching dies have a white border
and that didn't work for this card
so ... what do you think?
can you chose which one you like 
for your fish tank?
🐟🐟🐟🐠🐠🐠

Achtergrond : Met een stencil van TCW, met Distress Inkt
Alle afdrukjes : Lawn Fawn, gekleurd met ZIG, witte accentjes gemaakt
Achtergronden visbakken : Alcohol Inkt


Wil je graag deze kaart en andere creaties bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje 
aan de winkel in Deurne 'In 't Woefke', 
waar je dan ook meteen je materiaal kan aanschaffen 
om zelf creatief aan de slag te gaan !

if you want to see this card for real
just visit In 't Woefke
and while you are there
you can shop your heart out


Ik wens jullie langs deze weg 
nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag volgende maand terug 
voor een verse uitdaging !

I wish you all a nice day
and see you again next month 
with a new challenge

Tot dan !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Fantastisch gedaan, wat een werk om al die vissen uit te knippen !! Groetjes, Enny