zaterdag 4 september 2021

Fly Away


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

we zijn september binnen gerold, 
dus heb ik voor jullie ook het nieuwe thema 
van ons DT van 'In 't Woefke'. 

we've rolled into September
now I can announce the new theme
we - the In 't Woefke DT - will be working with


Deze maand is het thema 'vervoer'. 
Hoe we ons kunnen verplaatsen 
op allemaal verschillende manieren.

This month it's all about transport
how we go from A to B
in all forms

Voor mijn eerste kaartje ging ik aan de slag 
met de leuke vliegtuigjes van My Favorite Things, 
ik maakte er een heus luchttafereel mee.


For my first card i worked with the cut airplanes
from My Favorite Things
and made this flyshow with it

Vliegtuigjes en wolken : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Achtergrond : Snijmallen allerlei, bewerkt met Distress Inkt


Wil je graag deze kaart 
en ook de andere creaties bekijken / betasten ? 
Dat kan in Deurne, bij Inge, 'In 't Woefke'. 
Je kan dan ook meteen 
de spullen die je nodig hebt aanschaffen.

If you want to see this card in real life
just visit Inge at In 't Woefke
and there you can shop your heart out


Ik wens jullie langs deze weg 
een heel fijn weekend toe 
en zie jullie graag snel terug 
voor een nieuwe transport kaart,

I wish you all a lovely weekend
and see you again soon
with a new project

tot dan !

Groetjes, Martina
x

2 opmerkingen:

Enny zei

Een geweldige kaart, prachtig tafereel ! Ik hoop dat het konijntje terug in het vliegtuig geraakt.... Groetjes, Enny

Ellen zei

Supergaaf dit!