donderdag 9 september 2021

Hoog in de wolken…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

September is door Inge uitgeroepen 
tot maand van de mobiliteit… 
En dat kan van alles zijn, in de lucht, 
op de weg of op zee…

As you know, September is all about mobility
and it can be anything:
in the air, on the road, at sea, ...

Ik heb nog een keer mijn Lawn Fawn setjes er bij gehaald 
en maakte daar ook deze maand mijn kaarten mee…

I went to work with my Lawn Fawn stamps and dies
and made this card with them

Voor dit eerste project haalde ik 
het ‘reveal wheel’ nog een keer boven. 
Ik gebruikte de kleine passende wolkjes-snijmal voor het wolkje bovenaan 
en de Stencil met wolkjes om zo de tekst op de juiste plaats te zetten

For my first project, I used the Reveal Wheel die again
I used the matching cloud die for the little cloud on the top
and I used the matching stencil,
to place my text on the exact spot.

De achtergrond is een snijmal met stipjeswolken. 
Daarover kleefde ik nog twee lagen wolken, 
uitgesneden met de wolken-stansen.

The background was made with the cloud die
and on top I added more die cut clouds

Het vliegtuigje met spandoek 
komt dan weer uit de stempelset ‘plane and simple’ 
met bijpassende snijmallen.

The airplane with banner
is from the set Plane & simple

Al deze zaken zijn nog te verkrijgen 
en als ze toevallig uitverkocht zijn in de winkel, 
kan Inge ze zeker nog bestellen… 
En echt lang hoef je meestal niet te wachten…

These are still available
and if they should be sold out
just ask Inge to order some more
most of the time it arrives quickly

Toen ik onlangs bij ‘in ’t Woefke’ was, 
zag ik weer zo veel nieuwe spullen… 
Echt de moeite om een keer rond te gaan neuzen…

On my last visit there were a lot of new items at In 't Woefke
so if you are in the neighbourhood
don't hesitate to visit the store

Hou zeker dit blog in de gaten 
om nog mee mobiele kaarten te spotten…

And keep an eye on this blog
for more mobility cards

Tot een volgend projectje alweer,

Till next time

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: