donderdag 30 september 2021

Mondmaskers

Hallo iedereen,

Vanaf morgen is het hier in Vlaanderen - door de regering -
niet meer verplicht om een mondmasker te dragen in winkels ...
maar toch ... alles gaat ineens zo snel,
en er wordt zoveel ineens toegelaten ...

Dus zou ik willen vragen: als je naar de winkel komt
en heel zeker als je naar de workshops komt,
om handen te blijven ontsmetten
én toch nog een mondmasker te dragen ... voor ieders veiligheid ...

Niet dat het zo druk is in de winkel, maar toch ...
nog even volhouden ook al is het niet makkelijk
en zeker niet leuk, ook niet voor ons
Ik hoop dat ik op jullie medewerking kan rekenen
Bedankt en groetjes
Inge

3 opmerkingen:

Ellen zei

Wijs besluit Inge! 👍🏻
Groetjes Ellen

Lieve zei

Dat kan ik alleen maar toejuichen !
Ik hoop dat meer winkels het blijven vragen.
Groetjes, Lieve

Inge zei

Bedankt dames