woensdag 22 september 2021

File


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijg je mijn laatste kaartje 
in de reeks van het thema 'vervoer' voor DT 'In 't Woefke'.
Het kostte wat moeite om deze tijdig klaar te krijgen, 
nu het 'circus' op school weer begonnen is. 
Dan is de creatieve ruimte in mijn hoofd 
wat ingeperkt heb ik de indruk.
Maar kijk, het is gelukt.

Today my last card
for this month's DT challenge: transport
It took a while to finish
with the "circus" starting again at school
my head has trouble being creative
but here it is ...

Met dit kaartje, wil ik even het drukke verkeer, 
dat in september weer is opgestart, illustreren.
Alleen, in deze file, 
hebben de diertjes toch wel pret onderweg, 
gelukkig maar. 


With this card, I want to higlight the busy traffic
after a relatively calm summer
but in this traffic jam
the animals are having fun
something we rarely have

Welke bestemming ze hebben, weet ik zelf niet, 
maar het zal er alleszins wel leuk zijn !

Where they are going I have no idea
but definetly somewhere fun !

Achtergrond : My Favorite Things, gekleurd met aquarelpotloden
Auto : My Favorite Things

Wil je deze kaart en ook de andere kaartjes 
van het DT, Maries en Inge bekijken ? 
Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne.
Benieuwd wat het nieuwe thema is van volgende maand ? 
Dan zal je nog even geduld moeten hebben tot begin oktober.


If you want to see this card
and the cards made by the others
just visit In 't Woefke in Deurne (Belgium)
and if you want to know what next month's theme is
you'll just have to be patient untill October :)

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe.

Thank you for looking
and I wish you all a lovely wednesday.

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: