zaterdag 2 januari 2021

Het wintert 'In 't Woefke' !


Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

jawel, mijn eerste kaart van het nieuwe jaar 
is bij deze een feit ! 
Nu de feestdagen achter ons liggen, 
had Inge ('In 't Woefke') voor ons 
een nieuwe uitdaging voor deze maand : 
Maak een winter kaartje. 

Yes, my first DT card for the new year is here!
Now that the holidays are behind us
Inge challenged us and asked to make some winter cards

Dat is niet zo moeilijk ! 
Met een heleboel materialen, 
al een tijdje in mijn bezit, 
stelde ik onderstaande pop up flap card
Iedereen die mij een beetje kent en vaste bezoeker is van mijn blog, 
weet dat ik graag actieve kaarten uitprobeer. 

So easy ! with a lot of materials
that I alread own, I made this card,
a pop up flap card
Everyone who knows me 
knows I love trying out interactive cards


Ook deze kwam ik onderweg tegen op het internet. 
Een dankbaar modelletje, dat weer wat dessignpapier kan hebben. 
Het leuke aan deze kaart, is dat je met 1 A 4 velletje 
een hele basiskaart kan maken, 
versieren naar je zin én het kan ook binnen formaat 
(wat belangrijk is voor België). 

So when I found this on the internet
I just had to try it out
It's a thankful technique where you can use more design papers on
and the fun thing is, you only need 1 letter size piece of paper
to make the base card
you can embellishe it as you like
and very important here in Belgium:
it is within standard size

Papier : Marianne Design 
Hert en bomen : Marianne Design 
Bergen : Sizzix 
Sneeuwlaag : Lawn Fawn 
'Pull' : My Favorite things 

Wil je deze en ook andere kaartjes bewonderen ? Betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan Inge 'In 't Woefke' in Deurne. 
Dan kan je ook meteen je keuze maken tussen het ruime aanbod. 


Want to see this card and more?
Just visit In 't Woefke
where you can see this and many more cards
and shop till you drop

Controleer wel even de openingsuren op het blog van 'In 't Woefke', 
dat je tijdens deze dagen niet voor gesloten deuren staat ! 

Don't forget to check the openings hours
these dies they might vary

Ik wens jullie allemaal alvast een heel erg fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een volgend projectje. 

I wish you all a nice day
and hope to see you again when I introduce my 2nd project

Groetjes, Martina 

x

2 opmerkingen:

Ellen zei

De beste wensen Martine met veel extra gezondheid!
Je kaart is geweldig leuk gedaan met mooie items en prachtig papier!
Groetjes Ellen

Enny zei

Wow, wat een supertoffe kaart ! En voor iedereen nog de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2021 ! Enny