vrijdag 8 januari 2021

Let it snow…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Ik wil jullie ook uit mijn naam 
nog een heel fijn, gezond en creatief nieuw jaar wensen! 

I want to wish you
a lovely, healthy and creative New Year !

Hebben jullie gisteren al sneeuw gezien? 
Ik niet… Ze hadden het nochtans beloofd… 
Ach ja, er zijn voorstanders 
maar ook mensen die het liever niet zien… 
En voor de eerste groep, 
een heuse sneeuwvlaag op mijn kaart van vandaag… 

Did you see the snow yesterday?
I didn't ... and they promised ...
yes, you either hate it, or love it
for those who love it
there is a lot of snow on my card today ...

Ik heb vorig jaar deze snijmal 
van ‘Creative Expressions’ bij Inge gekocht 
en had hem nog niet gebruikt. 
Dus mocht hij nu uit de kast komen 
om op deze kaart te pronken. 
En hij is nog op voorraad… 

Last year I bought this die
from Creative Expressions at In 't Woefke
and can you believe I didn't use it before?
So high time to take it out
and make a beautiful card with it
and yes ... this die is still available ...

De extra sneeuwkristallen zijn van ‘Impression Obsession’ 
maar ik ben er zeker van dat Inge 
er steeds wel verschillende in het assortiment heeft. 

The extra snowflakes I used
are dies from Impression Obsession
but I'm sure you'll find other brands also
at In 't Woefke


De sjabloon van de sneeuwvlokken is van ‘Lawn Fawn’ 
en ook die heb je van verschillende merken… 
De sneeuw maakte ik in reliëf met glitterpasta van ‘Creative Expressions’ 

The stencil with snowflakes is from Lawn Fawn
but there are many brands who offer simmilar ones
the snow was made using Texture Shimmer paste 
also from Creative Expressions

De opdracht was ‘winterkaarten’ 
en dan dacht ik meteen aan wit, zilver en blingbling… 
en zo ontstond deze kaart! 

The assignment was make winter cards
and I associate this with white, silver and bling bling
so this is what I made

Tot een volgend project alweer, 

Till next time

Liefs, Nancy

1 opmerking:

Vera zei

Je hebt mooie winter kaarten gemaakt, Nancy. K ben blij dat ik de kaarten 'in t echt' heb mogen bewonderen vrijdag in de winkel. En je kleinzoontje Noah - die is nog mooier dan deze kaarten.:-)