woensdag 13 januari 2021

Het wintert in 'In 't Woefke' !


Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

vandaag mijn tweede DT winterprojectje van de maand 
Op internet vond ik een knap voorbeeldje 
van onderstaande kaart, dat ik uitprobeerde. 
Met weinig materiaal, krijg je een mooi winters landschap. 

Today my 2nd winter project for this month
On the internet I found this fun card design 
that I tried out
With a minimum of materials,
you get a gorgeous winter scene.

Voor de achtergrond, 
maakte ik gebruik van 3 verschillende soorten Distress Inkt, 
zo krijg je een mooi 'diepte effect'. 
De vallende sneeuw bracht ik met behulp van een stencil 
en Cosmic Shimmer pasta aan. 
Dat laatste is een potje van vorig jaar 
dat ik ook al op verschillende kaartjes heb gebruikt om een achtergrond te maken. 
Leuk spul, droogt ook vrij snel van zichzelf en geeft een tof effect. 


For the background,
I used 3 different colors Distress ink
this creates a lot of dept
The falling snow I made using a stencil
and some Cosmis Shimmer Paste
I had this since last year
and used it on several of my cards
I love it, it dries quickly and gives a fun result

De sneeuwlagen op de grond 
maakte ik met snijmallen van Lawn Fawn, 
die waren helaas niet lang genoeg 
(ondertussen bestaan er slimline mallen
en die zijn wél lang genoeg)
om de hele breedte van de kaart op te vullen, 
dus verlegde is ze na de eerste snijbeurt, 
zodat ik de hele onderkant kon bedekken. 
De bomen kleurde ik met aquarel potloden 
en bepoederde ik met nepsneeuw. 
En zeg nu zelf, is hij niet leuk geworden zo ? 


For the snow hills I used dies from Lawn Fawn
mine weren't long enough
(they now have slimline dies and they are long enough)
so I die cut my first one, moved it and die cut some more
this way I could cover the whole underside
The trees I colored with watercolor pencils
and added some fake snow
isn't it nice ?!!

Achtergrond : Distress Inkt 
Sneeuwvlokken : Cosmic Shimmer Ultra Sparkle Paste 
Sneeuw : Lawn Fawn 
Bomen : Marianne Design, gekleurd met aquarel potloden 
Sentiment : Joy 

Wil je zelf aan de slag ? 
Dat kan, breng een bezoekje aan de winkel 
voor het ophalen van materiaal. 
Daar kan je zeker en vast nog meer
kaartjes van het hele dessignteam bewonderen. 

Want to make something simmilar?
don't have the necessary materials?
no problem, just visit the store
and shop your heart out
and while you are there
you can admire more creations I'm sure

Ik wens je langs deze weg een hele fijne dag toe 
en zie je graag later terug voor een laatste winterkaart. 
Kom je dan weer even kijken ? 

I wish you all a nice day
and see you back soon
for my last winter card for this month
hope to see you then 

Tot dan !
 
Groetjes, Martina 

x

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtig landschap, super gedaan ! Groetjes, Enny