dinsdag 12 januari 2021

Northpole Buddies


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Hier ben ik weer met een nieuwe winter kaart
jaja, ik heb me goed geamuseerd
met het inkleuren van stempel afdrukjes zoals jullie zien
zeker met zo'n leukerds als deze Whipper Snapper stempel:
NorthPole Buddies

Here I am again with a new winter card
As you can see ... I had lots of fun
coloring my stamped images
especially when they are so cute
as these Whipper Snapper Northpole Buddies


Wat is het toch zalig om met aquarel potloden in te kleuren
maar dat zeg ik ook zodra ik met Distress of gewone potloden begin :)

Oh it's so much fun coloring with watercolor pencils
although, I say this also when I color with Distress or normal pencils :)

Ik heb de kaart express sober gehouden
een donkerblauwe kaart, met daarop een fijn glitter randje
en een strookje papier van Maja Design,
daarop het prentje ... meer moet dat niet zijn ...
misschien alleen nog dat sterretje

I kept this card clean & simple
just a dark blue card, with a small glitter border
and a piece of Maja Design paper
on top my stamped image
it doesn't need more ...
maybe just the little star ...

zo, dat was het weer voor vandaag,
maar hou de blog maar goed in het oog, 
want er komen nog meer projectjes aan
van mij en het DT,
genoeg inspiratie dus

well, that's it for today
but keep an eye on this blog
more projects will follow
made by me and the DT
so you have lots of inspiration

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: