zaterdag 23 januari 2021

Het wintert in 'In 't Woefke' !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijg je mijn laatste projectje voor DT 'In 't Woefke'. 
Zoals jullie al weten, staat deze maand in het kader van 'winter'. 
Ik viste een twee tal setjes van Sizzix uit mijn hobbykast 
en ging er mee aan de slag. 

Today I'm showing you my last DT project for January
as you know it is all about winter here at In 't Woefke
I chose 2 Sizzix die sets from my stash
and went to work


Het schaatsmannetje had ik nog niet gebruikt, 
de huizen op de achtergrond al wel, in een schudbol. 
Waarom deze twee niet combineren ? 
En kijk, je krijgt een heus wintertafereeltje =) 

I hadn't used the ice skater before
the houses in the back I used in a snowglobe before
as you see, you can easily combine different sets
why not? and as you see, it makes a fun winter scene 


Waar ik me toch een beetje aan mispakt heb, 
is de 'puzzel' die de bomen geven.... 
Dat was op zich toch wel een uitdaging. 
Ook al staan de sneeuwhoopjes een beetje in je boom zelf 'gedrukt',
 kostte het me wel een tijd om alles goed in elkaar gepuzzeld te krijgen. 
Gelukkig is het gelukt ! =) 

But I did have a bit of problem with the tree die cuts
it was a real challenge
eventhough the snow on the branches
are impinted on the tree
it took me a while to get all the pieces
in the right place
but as you see, it turned out great !


Achtergrond : Gemaakt met Distress Inkt 
Sneeuwlaag : Lawn Fawn 
Alle andere snijmallen : Sizzix 


Wil jij graag dit kaartje en ook de andere creaties bewonderen of betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Inge helpt je graag met kiezen indien nodig. 

and you know, if you want to see this card and all the others
just visit In 't Woefke
and if you need help finding anything,
Inge will gladly assist in chosing the right materials


Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag volgende maand terug voor een nieuwe uitdaging. 

I wish you all a lovely weekend
and see you again next month
with a fresh challenge

Tot dan ! 

Groetjes, Martina 
x

1 opmerking:

Enny zei

Wow, dat is een prachtige kaart geworden, en zo doe je 2 hobby's tegelijk : kaartje maken en puzzelen ! :)) Groetjes, Enny