dinsdag 29 december 2020

Kerst-tafeldecoratie


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Wat gaat de tijd toch snel. 
We zijn alweer terug op het einde van ’t jaar, 
het is weeral voorbij gevlogen. 
En hiermee zijn we ook meteen 
aan het laatste DT-project voor dit jaar beland. 

How time flies,
it's already the end of 2020
and so this is my last project for the DT
for this year.

Dit werd een kadootje dat ik maakte voor mijn familieleden. 
Bij een normaal kerstfeest zou dit mijn tafel-decoratie geweest zijn. 
Maar wat was er nog normaal dit jaar? 
Alles moest anders. 
Dus pakte ik ze in 
en bezorgde ze voor Kerstmis bij mijn familieleden. 
Op kerstavond werd het dan uitgepakt. 
Deze maakte ik extra als DT-projectje. 


I made this present for my family
normally it would have been my table decorations
but what's normal in a year like t his
everything changes
so I made these, wrapped them as a present
and delivered them to my family members front door
so they could unwrap them on xmas eve ...

De labels maakte ik met stempels en snijmallen van Lawn Fawn, 
de ‘a creature was stirring’-set 
De koekjes bakte ik zelf 

the labels were made using stamps and dies from Lawn Fawn
the: A creature was stirring set
the cookies I baked myself

Als jullie nog een eindejaarskadootje nodig hebben, 
is dit misschien een leuk idee… 


if you still need a little present
this is a fun and creative idea

Ik wens jullie alvast een fijn jaareinde 
en een mooie start voor een gezellig, gezond en creatief 2021! 

I wish you all a lovely New Year's eve
and a great start for a joyeus, healthy and creative 2021 !

Lieve groeten, 

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Prachtige decoratie, heel tof gedaan ! Groetjes, Enny