woensdag 9 december 2020

Fish Christmas


Dag bloggers,

Hi bloggers,

We zijn nog volop kerstkaarten aan het maken 
en vandaag toon ik er ééntje met materialen van Lawn Fawn. 
Ik ben echt wel fan van dit merk en heb er een heleboel spullen van. 

We're still making christmas cards
and today I'm showing you this one,
made with Lawn Fawn products;
as you know I'm a huge fan of this branc
and own quite a large collection 

Deze stempelset is er ééntje die ik vorig jaar zelf met Kerstmis kreeg 
en die nog steeds ongeopend lag te wachten op een keer gebruikt te worden. 
Inge bevestigde dat hij nog steeds verkrijgbaar is, 
dus kon ik er mee aan de slag… 

This stamp set I got last Christmas
and was still unopened, so high time to use it.
Inge told me it is still available
so I went to work ...

Ik gebruikte papier van Bazzil en soft paper van Marianne Design. 
Dat laatste is super om mee te werken. 
De kwaliteit is ook zo goed dat je niet vol glitters hangt bij het snijden er van. 
Ik maakte er een kaartdoosje mee. 
Ook deze snijmal is van Lawn Fawn. 
En je kan het doosje zo vouwen dat het in een omslag past. 


I used paper from Bazzill and soft paper from Marianne Design
this is so wonderful ... the quality of this glitter is great
and you don't glitter yourself afterwarths, 
the glitter stays on the paper !
I made a cardbox
another Lawn Fawn die
and you can fold it, so it fits inside an envelope.

Wat bij Lawn Fawn zo super is, 
zij hebben van al hun stempels de bijhorende snijmallen 
en zo heb je geen geknoei bij het uitsnijden. 

Another great thing about Lawn Fawn
they have matching dies for the stamps
so no fuzzy cutting.

Hebben jullie ook zin om nog leuke kerstkaarten of tafeldecoraties te maken? 
Ga dan zeker een keer langs in de winkel. 
Inge toont met veel plezier alle voorbeelden die gemaakt zijn 
en ze helpt waar nodig bij het uitzoeken van het geschikte materiaal. 

If you feel like making cards  or tabledecorations,
why not visit In 't Woefke
where Inge will gladly help you out ...

Tot een volgend project alweer, 

Till next time.

Liefs, 

Nancy

Geen opmerkingen: