donderdag 24 december 2020

Kerstkaarten quick & easy ...

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Wat doe je als je in het weekend plots tot de ontdekking komt
dat je nog dringend een aantal Kerstkaarten nodig hebt?
Dan maak je er toch nog enkele ...
maar wel liefst zo snel mogelijk ...

What do you do on a sunday, when you suddenly realise
you haven't made enough xmas cards?
You just make them ...

Dat was dus de situatie vorige zondag,
dus ik zocht een leuk design papiertje
en ik vroeg me ineens af:
hoeveel kaarten kan ik hieruit maken ???


That was what happened last sunday
so I chose a background design paper
and suddenly wondered:
how many xmas cards could I get out of this paper?

dus ik nam nog enkele uni white vellen papier
(het onbedrukte papier van Renke) 
voor de witte kaarten waarop het design papier kwam,
nog een vel Gold Foil van Bazzill 
(+ nog een extra stukje dat ik van een vorig projektje over had),
nog enkele overschotjes van de cardsheets van vorig jaar
en m'n doosje vol uitgestanste figuren
die ik nog overhad van workshops,
of die ik niet gebruikt had op vorige projecten,
maar wel reeds uitgestanst had ...


so I took a couple of white sheets of paper
(from Renke but without print)
for the cards, 1 sheet of Bazzill Gold Foil
(+ a small  left over piece)
and my little box filled with die cuts from other projects
that I hadn't used and went to work

Hoeveel kaarten heb ik hieruit gemaakt denk je ?
2, 3, 5 ? 7 zeg je ?


How many cards did I make with this paper?
2, 3, 5 ? is 7 your answer?

nee hoor, het zijn er 9 ! 
deze 2 heb ik er ook nog mee gemaakt


sorry no, the correct answer is 9 !
I also made these 2

Wie had dat gedacht hè ...


Who would have thought right ?!


en zo heb ik ineens nog wat overschotjes
(uitgestanste figuren)
opgewerkt ... natuurlijk niet alles
maar deze zijn alvast niet verloren gegaan


and so I have used some die cuts
that were  otherwise just lying around
and now they came to good use ...


En er is geen enkel stukje over van het papier,
(behalve de reclame natuurlijk)
écht alles is opgewerkt !

and not a single piece of paper is unused
(except for the advertising ofcourse)
I used it all up !


Wat vinden jullie ervan?

Groetjes

En Prettige Feestdagen!

Inge

5 opmerkingen:

Corinne zei

Super, Inge!!
Dat papier gaat nu ook uitverkocht geraken! ��

Ellen zei

Prachtig!
Groetjes Ellen

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes dames !
groetjes

Inge

Laurespage zei

Prachtig en stijlvol ! Fijne Kerst.

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten, en ja, ik had er ook nog onverwacht een paar nodig ! :) Gezellige kerstdagen ! Enny