woensdag 4 november 2020

Vleugels…


Dag bloggers, 

Hi bloggers,

Jullie hadden nog een projectje van me te goed. 
Inge wou naast Halloween en Herfst ook graag rouwkaartjes zien. 

I still had to show my 3th project for October
Inge requested also some sympathy cards.

Dat valt dan goed mee want elk jaar probeer ik in oktober 
een voorraadje te maken om er een heel jaar mee verder te kunnen. 
Gewoon omdat de weemoed van de herfst mij meestal inspiratie geeft. 
Dit jaar was het iets moeilijker… De inspiratie bleef uit. 
Daarom ging ik vorige week bij Inge in de winkel rondsnuffelen 
en vond deze sjabloon met vleugeltjes van Alexandra Renke. 
Die wou ik dan combineren met de vleugel-snijmal 
die ik al langer in mijn bezit heb. 

No problem, I try to make a collection each year in October
I think this season inspires me somehow
This year it was a bit more challenging, 
I didn't feel it ... so last week I went to In't Woefke
just to browse through the collection to see what called  out to me
Suddenly I saw this stencil from Renke
that I could combine with the angelwings dies
I bought  last year.

De sjabloon gebruikte ik met de Sparkle Texture Paste van Cosmic Shimmer. 
Inge heeft hiervan een aanbod van verschillende kleuren. 
Ik gebruikte ‘Frosty Sky’. 
Een eenvoudige tekst van Nellie Snellen maakt de kaart af. 

I used some Sparkle Texture Paste from Cosmic Shimmer
Inge has lots of colors in stock
I used Frosty Sky
and added a simple text from Nellie Snellen

Hierna beginnen we aan de kerstkaarten… 
Ik ga alvast eens goed nadenken wat ik dit jaar allemaal ga maken. 

After this, it's time for christmas cards
I'm gonna start thinking what to do this year

Tot een volgend project alweer! 

Till next time

Liefs, 

Nancy

Geen opmerkingen: