donderdag 26 november 2020

Black Friday



Morgen is het Black Friday,
Een fenomeen overgewaaid van Amerika (zoals zoveel hè)
en dit jaar ga ik eens gek doen en doe ik mee met Black Friday !

-5% op de nieuwe Kerstcollectie van Renke *

-5% op inkt e.d.

-5% op nieuwigheden die deze maand zijn binnengekomen
van Renke, MFT, Tim Holtz en Lawn Fawn *

-15% op de rest van het assortiment *
o.a. Sizzix, Penny Black, Stampendous, Gummiapan, 
Memorybox, Hero Arts, Whipper Snapper, Cottagecutz,
Marianne Design, Joy, embossing folders, 
stencils, mallen, stempels, … enz.

* enkel geldig op artikelen op voorraad
* m.u.v. artikelen die reeds afgeprijsd zijn of in promotie staan 
* niet geldig op reeds geplaatste bestellingen of reserveringen
* niet geldig op lijm en dubbelzijdige tape, foamtopjes e.d.

Hoe werkt het?
zoals jullie weten heb ik geen webshop, 
maar jullie kunnen als referentie altijd de foto's 
van de nieuwigheden op de blog gebruiken, 
alsook de video's die ik in de 1ste lockdown heb gemaakt 
(al kan ik niet beloven dat alles er nog is, 
af en toe verkoop ik natuurlijk wel eens iets hè ) 
en natuurlijk hebben jullie al een idee wat ik in de winkel heb.

Dus wil je van deze promotie genieten? 
Plaats dan morgen - vrijdag 27/11 - tussen 8.00u en 18.00u 
een bestelling via mail 
met als onderwerp BlackFriday 2020 naar info@intwoefke.be 
(nee niet via messenger, telefoon of enig andere manier, 
enkel via dat mailadres EN met dat onderwerp) 
en vermeld ook ff of je je bestelling wil komen afhalen 
of laten opsturen.

de bestellingen worden op volgorde van binnenkomst klaargemaakt 
en dan krijgen jullie een mail terug met wat er op voorraad is 
en het totaal natuurlijk en dan spreken we wel verder af

En dan hopen dat we jullie binnenkort 
weer in de winkel mogen verwelkomen 
op een verantwoorde en veilige manier! 
Duimen maar !

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: