woensdag 11 november 2020

Brusho meets hot foil


Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

jawel, ik ben er weer, 
met een tweede projectje voor DT 'In 't Woefke'. 
Het thema van deze maand staat helemaal in 'kerst'. 
Deze keer twee exemplaren, 
waar ik met na lange tijd nog een keer liet gaan met brusho. 

yes, it's me again,
with my 2nd project for the In 't Woefke DT
This month's theme it's all about christmas
I made 2 cards using Brusho

Voor deze keer, mixte ik de brusho ook nog met pigment Pearls, 
geeft dat mooi gouden effect op je kaart. 
Het nadeel van dit materiaal, is dat het bij mij letterlijk 'overal' zit... 
Toch weerhoudt het me niet om het te gebruiken. 


I mixed the Brusho with Pigment Pearls
this gives a nice shimmer on the cards
but the problem for me is ... I got this stuff all over my workspace
but that doesn't mean I'm not using it

Ik probeerde nu ook te combineren met mijn hot foil dies. 
Je merkt ook zelf dat niet elk oppervlak er zich toe leent 
om een mooi en egaal resultaat te verkrijgen. 
Nu ook niet. Op het rode blijft het mooier 'liggen', 
terwijl het op de blauwe versie meer tot z'n recht komt. 
Aan jullie de keuze of je mee in de experimenteer fase durft springen ! 

I tried to combine them with my hot foil stamps
as you might see, it doesn't work on each surface
to get a nice crisp & clean result
It didn't with me, on the red version it's a bit better
the blue one is easier to read.
You chose what you like

Achtergrond : Brusho met Pearl pigments 
Hohoho : Spellbinders Hot Foil Die 
Sentiment : My Favorite Things 


Wil jij graag deze kaartjes bekijken / betasten ? 
Dat zul je jammer genoeg nog ff moeten wachten voor een bezoekje 
aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne,
door de lockdown, hopelijk is de winkel snel weer open
en kan je zelf beoordelen hoe je het materiaal het liefst gebruikt. 

If you want to see these cards for real,
just visit In 't Woefke
and decide which one you like best

Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een 3de kerstkaart. 

Thanks for visiting
and I'll see you soon for my 3rd project of the month

Tot dan! 

Groetjes, Martina 

x

Geen opmerkingen: