woensdag 18 november 2020

Kerstkadoosje


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Na mijn kaart die jullie onlangs zagen, 
had ik het mooie papier van Alexandra Renke nog op mijn tafel liggen. 
Ik vond het zonde om al weg te leggen 
en besloot om ook mijn tweede project er nog mee te maken. 

When I finished my card from my previous project
I still had some paper left ... it would be a shame not to use it
so I decided to make something else with it

Het werd een feestelijk doosje 
om met kerst op tafel te zetten 
of in de boom te hangen… 

the result is this festive box
you can put it on your xmas table as a gift for your guests
or you can hang it in the xmas tree

Zo’n doosjes maak ik altijd graag 
met een lekkere verrassing in of een klein kadootje… 

I like making these kind of boxes
with a little suprise gift in it


Het doosje zelf is er ééntje van Lawn Fawn. 
Maar ik ben er vast van overtuigd dat Inge 
een heel assortiment van snijmallen voor kleine doosjes kan aanbieden. 

The die that I used is from Lawn Fawn
but I know for sure
Inge has several other boxes from different manufacturers available

Het papier met ontelbare afbeeldingen in verschillende thema’s 
inspireert op zich tot het maken van allemaal verschillende doosjes… 
Een touwtje (dat overigens in de winkel in heel veel kleuren te verkrijgen is) 
en een belletje maken het geheel feestelijk af. 

Use whatever paper you like, 
depending on the occasion
a little twine with bell
makes it a festive little box

Hopelijk hebben jullie hiermee alweer wat inspiratie opgedaan. 
Tot een volgend project alweer! 

Hopefully you're inspired by this 
and I'll see you again later this month
with my next project

Liefs, 

Nancy

Geen opmerkingen: