zaterdag 21 november 2020

Circle Flip card


Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

welkom hier voor mijn laatste projectje van deze maand 
voor mijn DT 'In 't Woefke'. 
Nog een dikke maand en dan is het al zo ver... kerstmis. 
Het gaat zo ontzettend snel die tijd... 
we kunnen er dus beter op voorbereid zijn. 
Als jij nog niet gestart bent met kerstkaarten maken 
en je wil er zelf opsturen, 
is het echt wel tijd om aan de slag te gaan, denk ik. 

Welcome ... here is my last project for this month
Just 1 more month and it's Christmas
Time really flies doesn't it
so we should make sure we're ready
if you haven't started with your xmas cards
it's high time you do

Dus, het DT van 'In 't Woefke', Inge en Maries 
zullen jullie helpen om de 'kerstkriebel' aan te wakkeren 
met een aantal voorbeeldjes. 


So here on the bog, we de DT, Inge and Maries
will try to inspire you with our own projects

Ik ging nog een keertje aan de slag 
met een oudere snijmal van Sizzix. 
Samen met de nieuwe cirkelmallen van Sizzix, 
zag ik een leuke combinatie. 
Hier het resultaat. 

I went to work with an old Sizzix die
combined with new  ones
here the result


Deze mal is één van mijn allereerste aankopen 
om 'bewegende kaarten' te maken. 
Daarvoor was het zelf meten, snijden en knippen. 
Wat een gemak ! 

This die was 1 of my 1st I bought
to make moving cards
before that I had to use my knife and scissors
this is so much easier !

Ik gebruikte de mal, dat ik de laatste verticale lijn 
niet mee door de Big Shot rolde. 
Zo kan je de kaart langer maken 
en heb je ruimte om een boodschap aan de binnenkant te schrijven. 


I used the die, so my last vertical line
didn't go through the machine
this way I can make my card longer
and have enough space on the inside to write my message

Kaartmal : Triple circle flip its die van Sizzix 
Embossing : Cuttlebug, maar ik denk dat Inge vast en zeker andere merken heeft die je een goed alternatief bieden (bewerkt met een witte pen) 
Bomen : Marianne Design 
Cirkels met sticksels : My Favorite Things 
Woorden en cijfers op cirkels : Sizzix 

Wil je zelf het kaartje bekijken ? 
Ga dan even langs de winkel in Deurne, 
daar kan je ook meteen alle andere kaartjes bekijken 
en binnenkort kan je ook de winkel in heuse kerstsfeer bewonderen ! 


Want to take a look for yourself?
Just visit In 't Woefke
and look at all the cards on display

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag volgende maand terug met verse kaartjes ! 

Thanks for visiting
and I'll see you again next month with new projects !

Tot dan ! 

Groetjes, Martina 
x

Geen opmerkingen: