vrijdag 30 oktober 2020

Lockdown info

Hallo iedereen,

zoals verwacht volgt er vanaf zaterdag 31/10 middernacht een lockdown
en moeten alle niet-essentiële winkels dicht, zo ook In 't Woefke
en dat voor minstens een maand,
daarna volgt een evaluatie en dan is het afwachten ...

Morgen zaterdag 31/10 (Halloween !!! )
is de winkel gewoon nog open van 9.00u tot 15.00u,
dus heb je nog iets nodig?
wil je nog ff rusting rondkijken en wat shoppen?
geen probleem,
komt gewoon gezellig langs,
volg de veiligheidsvoorschriften
en geniet van het ruime aanbod.

Maar dat wil niet zeggen dat het dan gedaan is
en dat we jullie tijdens de lockdown in de steek laten
nee hoor, ik heb dan wel geen webshop (maar wel + 14.000 artikelen)
en heb je nog iets nodig?
stuur dan ff een mail naar info@intwoefke.be
(dit mailadres kijk ik regelmatig na,
dus dit en liefst geen ander, anders kan je mail verloren geraken)

wil je je bestelling laten opsturen?
geen enkel probleem, dat regelen we wel
ik maak je bestelling klaar, en stuur een mail met m'n rekeningnr.
en zodra het op de rekening staat,
gaat je envelop / pakje naar de post;

wil je het liever afhalen? dat kan ook,
na afspraak van dag en uur
want click & collect is wel toegelaten
Ik kan jullie echter écht niet in de winkel laten
en rondkijken, sorry
we moeten er samen door ...


Ondertussen ga ik ff nadenken wat we nog kunnen doen
in de In 't Woefke gesloten facebookgroep
zodat we in contact kunnen bijven
en samen gezellig blijven knutselen
en ideeën opdoen ...

De workshops in de winkel staan dus ook on hold
(en ik heb nog zoveel ideeën en technieken die ik wou doen)
dus in geval van nood ...
wat denken jullie van:
Christmas in January & February ???

zo, hou het gezond en blijf in contact,

Groetjes
Inge

1 opmerking:

Ellen zei

Hoi Inge, wat super sneu weer voor jullie maar het is de beste beslissing...ik wou dat het in Nederland ook gebeurde want het is toch werkelijk heftig wat er nu gebeurd met al die besmettingen...het is echt nodig!
Heftig voor de winkels dus sterkte gewenst!
Groetjes Ellen