zaterdag 17 oktober 2020

Herfst vriendjes


Dag bloggers, 

Hi bloggers,

Het is herfst en dat zullen we geweten hebben… 
En herfst is ook pompoenentijd en daar hou ik echt van. 
Dus toen ik deze geweldige vogelverschrik-stempel van Arts Impressions zag, 
wou ik hem meteen. 
Maar ik had hem tot nu toe nog niet gebruikt. 
Dus hoog tijd om hem in te kleuren 
en er een leuke herfstkaart mee te maken. 

Fall is here and it shows ...
This is the time for pumpkins
I don't know about you, but I love them
and when I saw this fabulous scarecrow stamp from AI
I just had to have him
but like many other things
I never used him before 
So high time to color him
and put him on a card


De kleine pompoen is van Lawn Fawn. 
Ik ben er zeker van dat Inge bij ‘in ’t Woefke’ 
een heleboel pompoenen in de winkel heeft 
want als er iemand is die van Halloween houdt 
en alles wat er bij komt kijken, is het Inge wel… 
(uitgezonderd die griezels met te veel poten)

The little pumpkin is from Lawn Fawn
but I'm sure Inge has other pumpkins too
she loves Halloween and everything around it
(except creepy crawlers !)


Ga snel naar de winkel en kijk, kies en koop 
gerust wat materiaal om leuke herfstkaarten te maken… 
En misschien pikken jullie wel een leuke herfstworkshop mee… 

So hurry to the store, look, chose and buy
whatever you need to make your own card
and maybe even book a workshop

Tot een volgend project alweer, 

Till next time

Liefs, 

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Een heel mooie en vrolijke kaart, super ! Groetjes, Enny