dinsdag 31 maart 2020

Groetjes



Dat bloggers,

Hi bloggers,

We zitten allemaal in ons kot en naar wat ik hoorde, 
worden er veel kaarten verstuurd naar familie die we nu niet kunnen bezoeken.
Zelf heb ik er ook al een heleboel verstuurd.
Dat bracht me op het idee 
om als laatste project ook een groetjes-kaart te maken.

Most of us are staying home,
and I hear people are sending a lot ofcards by post
to family and friends, 
so did I and this gave me an idea
to make a card just to say hi

We werkten deze maand met geometrische figuren 
en deze kaart zat al heel lang in mijn hoofd. 
Moest ze alleen nog in papier maken.
En hier is ze dan, 
een kaart met enkel vierkanten en driehoeken.

This month was all about geometrical figures
and this card was in my head a while now
I just had to get it on paper
so here it is, a card with squares and triangles

De kleurencombinatie kan je naar hartenlust variëren 
en door de vlakken anders te schikken, ontstaat er telkens weer een andere kaart…
De snijmallen zijn van Crealies en de tekstsnijmal van Marianne Design.

Just change the colors to your hearts desire
and by arranging the figures in another way
you get a completely different card
the dies that were used here are from Crealies 
and the text die is from Marianne Design

Ik wens jullie veel knutselplezier in jullie kot.
Weet dat je via dit blog en de fb van in ’t Woefke 
op de hoogte kan blijven van wat er allemaal in stempelland te verkrijgen is.
Inge stuurt het graag per post naar jullie…

I wish you all lots of fun crafting
and don't forget, you can see here on the blog
but also on the facebook page from In 't Woefke
lots of things you can buy
Inge will gladly send your crafting materials by post ...

Tot een volgend project alweer,

Till next time,

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: