dinsdag 10 maart 2020

Een extraatje speciaal voor jullie !



Hallo iedereen,

Zoals de meesten onder jullie wel weten, 
is er volgend weekend het Art Specially event in Nederland,
en ik weet dat velen onder jullie daar graag naartoe gaan, wie niet ?!
Nu heb ik een tijdje geleden met het idee gespeeld 
om als winkelier nog eens mee te doen,
maar op korte tijd zoiets geregeld krijgen, 
bleek jammer genoeg toch niet mogelijk ...

En dus dacht ik, waarom geen feestje vooraf organiseren ? 
dus - of je nu gaat of niet - vanaf di 10 maart t.e.m. za 14 maart,
geef ik 10% korting op het hele assortiment ! 
je hebt dus keuze uit meer dan 13.000 artikelen !!
jawel, ik schrik er soms ook nog van hoe groot ons assortiment is :)

En als je voor €25.00 of meer uitgeeft, 
dan krijg je er nog een extra kadootje bovenop

Er gelden wel - zoals altijd - enkele voorwaarden / uitzonderingen
zo geldt de 10% korting enkel op artikelen in voorraad, 
en op aankoop hier in de winkel
de korting is niet geldig op kadobons, 
workshops, bestellingen en reserveringen en artikelen in uitverkoop
(daar heb je zo wie zo al 50% korting op)

Nog een uitzondering:
de laatste nieuwe Baby collectie van A. Renke 
en nieuwigheden die misschien deze week nog binnenkomen

Ik ben benieuwd wie er mee komt feesten !

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: