zaterdag 7 maart 2020

Prinsheerlijk…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging…
En eerlijk… Ik ben toch even in de winkel 
gaan zoeken naar wat inspiratie…
Wij zijn dan wel een DT-team maar dat wil niet zeggen 
dat elke kaart zo maar uit onze handen rolt…
Maar met enige deskundige uitleg van Inge kon ik al aardig aan de slag…

A new month and a new challenge ...
Honestly? I had to visit the store,
just to find som inspiration ...
It's not because we're the DT, 
that we can make a card with our hands tied behind our back ...
but after some professional advice from Inge,
it went perfectly ...

De nieuwe zwaan van Marianne Design 
lag ook op me te wachten, dus die moest mee op de kaart…
Voor het geometrische deel op de kaart 
gebruikte ik een embossingmal van Marianne 
in combinatie met de bijhorende snijmal…
Zo veel driehoekjes in 1 keer… echt gemakkelijk…

The new swan from Marianne Design was waiting for me,
so I just had to use it on this card ...
For the geometric part on this card,
I used an embossing folder from Marianne Design
and it has a matching die,
so lots of triangles in 1 go ... 
how easy can it be ?!


De zwaan zelf krijgt een koninklijke toets door haar kroontje 
en ook haar kroost mag prinsheerlijk mee te water…

The swan has a royal touch with the little crown on her head
swimming with her ofspring.

Wie zich nog prinsheerlijk voelde 
toen ik de kaart maakte was Eva… 
Toen ik even opstond om iets te nemen, 
kon ze niet snel genoeg op mijn stoel zitten…
Met het pincet en de lijm in de aanslag, 
ging ze even heel professioneel deze kaart afmaken… 
tja… waar zou ze dit gezien hebben?

Someone else who enjoyed this card was Eva,
as soon as I got out of my chair
she sat down ...
and went to work with tweezer and glue 
just like a pro ...
where did she get that from you think ? LOL

Zij vindt het ook heerlijk 
om bij Inge in de winkel rond te lopen…
Dat moeten jullie beslist ook een keer doen… 
Er zijn zo veel leuke dingen 
om al evenveel mooie kaarten en projecten te maken…

She also enjoys to walk around at In 't Woefke
something you definetly will enjoy also,
there is so much to see 
just everything you need
to make lots of lovely cards or other projects ...

En als je er dan toch bent, 
laat je dan meteen inspireren door onze projectjes 
die er allemaal op jullie staan te wachten…
Kijken, keuren en daarna kiezen en kopen… 
Zijn dat niet de 4 k’s die ik ooit op school moest leren…

And while you are there,
look at all our projects on display there
I'm sure you'll be inspired by them

Tot een volgend project alweer,

Till next time,

Liefs,


Nancy  

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart Nancy ! En ja, Eva gaat jouw plaatsje vlug innemen denk ik... ha, ha ! Kan ook niet anders, bij zo'n super "lerares" ! Groetjes, Enny