dinsdag 3 maart 2020

Geometrische figuren



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

Inge bedacht voor deze maand een nieuwe uitdaging
 voor het DT team van 'In 't Woefke'. 
Gebruik geometrische figuren. ..

Inge gave us a new challenge for this month:
use geometric figures...


Ik ben in mijn voorraad gedoken 
en gezocht naar snijmallen, stempels, 
embossingmallen die aan dit voorschrift voldeden. 
En zie, ik vond deze leuke achtergrondsnijmal van Altenew, 
die ik nog niet gebruikt had
(klinkt dat bekend ?! LOL) 

So I took a good look at my stash
and looked for dies, stamps and embossing folders
that I could use
and what do you know? 
I found this fun backgroud die from Altenew
I hadn't used yet (sound familiar ?! LOL)


Ik liet me inspireren door het blog van Altenew 
en kijk, hier drie kaartjes. 
Het beinkten van de achtergrondjes geeft toch wel een leuk effect, 
misschien dat ik het nog wel een keertje zal gebruiken, wie weet...

I got my inspiration from the Altenew blog
and present you these 3 cards.
Inking the background is something I really like,
and might use again later, who knows ...


Achtergrond snijmal : Altenew, beinkt met 3 verschillende tinten Memento
Diertjes : Marianne design
Bloem : Penny Black, gekleurd met Distres Inkt
Hugs : My Favorite Things
Sentiment : My Favorite Things, bewerkt met embossingpoeder

Uiteraard kan je deze en nog vele andere kaartjes 
bewonderen bij Inge, In 't Woefke. 
Je kan er dan ook ineens terecht voor al je materiaal, 
Inge helpt je daar graag mee.


As usual you can admire these and lots of other cards
at In 't woefke and there you can shop your heart out,
if you need help, just ask Inge.

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en ik zie jullie graag later terug voor een verse kaart.
Tot dan.

Thanks again for visiting
and I'll see you back soon 
with a new fresh project
till then.

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: