donderdag 27 februari 2020

Big Brother



Dag bloggers,

Hi bloggers,

Tien dagen geleden zagen jullie ‘Big Sister’ al… 
En nu krijgen jullie ‘Big Brother’ er nog van me bij. 

10 days ago I showed you Big Sister
and today you get to see the other one: Big Brother ...

Zelf ben ik al jaren fan 
van de leuke stempels van Stamping Bella 
en toen ik deze zag, wou ik ze meteen aan mijn collectie toevoegen.
En omdat we in februari werkten 
rond het thema ‘met z’n 2-en is het veel leuker’, 
vond ik dat deze er helemaal in paste.

I've been a fan of Stamping Bella for years now
and when I saw these, I knew I wanted to add them to my collection
and since this month is all about 2
it fits perfectly ...

De snijmal van het raampje is van Die Namics.
De snijmal van de label is eveneens uit een setje van Die Namics.
Schudpareltjes en glitters kan je ook bij ‘in ’t Woefke’ vinden 
in kleuren en maten… Voor elke kaart een gepaste kleur;
En er zijn een heleboel leuke nieuwe stempels binnen van ‘Stamping Bella’, 
dus zeker de moeite om een keer te gaan kijken…

The window and label dies are from My Favorite Things
I added some small beads and glitters
- which you can find at In ' t Woefke also -
for the shaker element
Inge has lots of Stamping Bella stamps
so it's worth checking it out.

Volgende maand gaan wij weer een nieuwe uitdaging aan.
Benieuwd? Blijf dan zeker dit blog volgen!
Tot een volgend project alweer!

Next month is a new challenge
Curious? Just keep following this blog
Till Next time !

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: