woensdag 5 februari 2020

Daydreams…



Dag bloggers

Hi bloggers,

Met deze kaart doe ik even een inhaalprojectje 
want ik kreeg ze niet allemaal op tijd klaar…

I didn't get this card ready on time,
so it's a bit later than usual ...

Warm en cozy, 
dat probeerden we in januari op onze kaarten te verwerken…
Daarom heb ik deze leukerds van Lawn Fawn 
nog vorige maand mee genomen bij ‘in ’t Woefke’

Warm & Cozy,
that was the theme for our projects last month
so when I saw these cuties at In 't Woefke in December
I didn't hesitate and took them home with me

Ik vond ze al langer zo leuk en wou er best mee aan de slag…
Je kan er nog een heleboel andere kaarten mee maken 
want er staat ook nog een kerstboom mee op deze stempelset.
Met de bijhorende snijmallen kan je dan weer alles 
netjes uitsnijden en zo heb je steeds een leuk resultaat.

I had my eye on them earlier, so didn't waste this opportunity
You can make lots of cards with this set,
there is even a christmas tree on it,
so a great idea for xmas cards
and with the matching dies,
cutting them out is a breeze.

Lawn Fawn, ik ben er helemaal fan van… 
Dat kon je ook al zien op mijn vorige kaarten …
We gaan er nog wel even mee door, 
zo zien jullie dat er eindeloos veel mogelijkheden zijn…

Lawn Fawn ... love it 
as you might have noticed already
the possibilities are endless

Tot een volgend project alweer!

See you again next project !

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart, zo gezellig, die beestjes bij het haardvuur ! Groetjes, Enny