woensdag 12 februari 2020

Glad we're friends !



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,


vandaag krijg je mijn tweede projectje op rij met thema 2. 
Twee als in vrienden, vriendinnen, Valentijn, 
koppeltjes, dieren, ... 

Today my 2nd project for this month
with as theme 2, as in 2 friends, couples,
valentine, 2 animals, ...


Als ik aan koppeltjes denk, 
heb ik altijd de neiging om terug te grijpen 
naar mijn leuk setje Penny Black stempels. 
Het 'Hugs' stempelvel leent zich hier echt wel toe ! 
Om het plaatje echt voor zich te laten spreken, 
gebruikte ik geen dessinpapier, wel een leuke, gepaste tekst. 
Soms mag het wel eens clean and simple zijn, of niet ?

So when I think about couples
I always go back to my fun Penny Black set 
called Hugs, it's perfect for this !
I didn't use design paper for this card,
but a fun fitting text
Sometimes things just have to be clean & simple right ?

Afdrukjes : Penny Black, gekleurd met ZIG
Sentimenten : My Favorite Things


Uiteraard kan je deze 
en nog vele andere projectjes bewonderen 
 in de winkel in Deurne. 
Ben je ter plaatse ? 
Dan kan je meteen je keuze maken 
tussen de vele leuke spulletjes. 
Inge helpt je graag verder.

As usual you can admire this
and many other projects
in the store
and while you are there
you can look at the many many
stamps, dies and papers
that are for sale
Inge will gladly help


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug 
voor een laatste projectje van deze maand. 
Tot dan !

I wish you all a lovely day
and see you again later this month
for my 3th project.
Till then

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: