zaterdag 22 februari 2020

Hugs



Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

vandaag mijn 3de en laatste kaartje 
met het thema 'Valentijn' 
en alles wat daarmee kan te maken hebben. 
Dingen die je met twee doet ...

My 3rd and last project for Valentine
and everything around it,
things you do with someone  ...


daarom ging ik aan de slag 
met het leuke en lieve setje van Gerda Steiner 
dat ik mocht lenen van Inge.
Ik denk dat dit stempelset 
inderdaad wel helemaal aan 'het voorschrift' voldoet als je het mij vraagt =)
Het werd deze keer een doorkijkje.

For this project I went to work 
with the lovely set from Gerda Steiner,
from Inge that I could use
I think this set is perfect for this month's theme
and I used it in a see through card;


Afdrukjes : Gerda Steiner, gekleurd met aquarel potloden
Letters : My Favorite things
Achtergrond wolken : Memory Box
Gras : Memory Box

Wil jij graag met dit stempelset aan de slag ? 
Dat kan, Inge heeft er nog in voorraad ! 
Kom vooral ook een keertje langs in de winkel, 'In 't Woefke', 
dan kan je de kaartjes in levende lijve bekijken / betasten. 
Misschien staan er ook al kaartjes van de volgende maand klaar ? 

Want to have this set?
No problem, Inge has them in stock,
so visit the store and see all the cards in real life
and who knows, maybe you'll even see 
some projects for next month ...


Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse uitdaging.

I wish you all a lovely weekend
and see you again soon with a new challenge.

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: