dinsdag 17 maart 2020

winkel woensdag 18/3 open tot 12.00u

Hallo iedereen,

tja ... wat kan ik zeggen?
ik heb net vernomen dat de winkel vanaf morgen middag 12u
dicht moet tot 5 april ... heel moeilijk voor kleine zelfstandigen zoals ik ...
natuurlijk begrijp ik het wel
dat er iets drastisch moet gedaan worden
om de ziekte in te dammen ...
maar ik hou van mijn winkel en het bedienen van mijn klanten,
workshops geven ... en nu valt alles stil ...
en jammer genoeg wil dit ook zeggen geen inkomsten ...
hopelijk denkt de regering ook daaraan ... 

dus heb je nog iets nodig,
dan kunnen jullie tot 12u bij ons terecht,
wil je niet lang blijven in de winkel,
geef dan bv. ff telefonisch je bestelling door,
of per mail (al zit ik niet constant voor m'n PC)
en we doen ons best om alles klaar te leggen,
zodat je het snel kan afhalen en je thuis lekker kan knutselen !

Groetjes

Inge

4 opmerkingen:

Ellen zei

Supersneu Inge maar het is denk ik het beste voor iedereen. Bij ons in Nederland is het ook heftig hoor!
Veel sterkte gewenst!
Groetjes Ellen

Iefje Ceulemans zei

Inderdaad erg voor een kleine zelfstandige maar de moed erin houden hé! Kijk eens of je in aanmerking komt voor steunmaatregelen? Grtjs Iefje

Ria zei

Zorg goed voor elkaar Inge en Maries, en hopelijk doen de mensen wat ze moeten doen en word het snel weer als altijd (al hoop ik dat mensen dit wat langer onthouden en er meer solidariteit overblijft :-)
Ik spaar alvast wat centjes en zodra ik mag komen winkelen ga ik lekker wat extra's aanschaffen :-)

Inge zei

Bedankt dames, doet deugd dat iedereen zo bemoedigend is.
we doen ons best, meer kunnen we niet doen hè.
hopelijk is alles binnenkort weer normaal,
groetjes
Inge en Maries