donderdag 9 januari 2020

Snowglobe ...


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag nog eens een kaartje van mij 
- ik heb eindelijk nog eens tijd gevonden om wat te kleuren ! -
gemaakt met de prachtige Lesia Zgharda stempels ...

Today a new card I made
- I finally found the time to color ! -
with the lovely Lesia Zgharda stamps ...

Ik gebruikte 3 stempels voor dit tafereeltje,
stempelde alles eerst op kraft
en daarna heb ik alles 
ingekleurd met de Caran D'Ache Luminance potloden ...
geweldige poltoden !

I used 3 stamps for this scene,
stamped them on Kraft cardstock
and colored everything
with my Caran D'Ache Luminance pencils ...
they are great !

Zo, hou de blog goed in het oog,
want vandaag zet ik al een nieuwe workshop online,
op de workshop pagina ... de rest volgt hopelijk snel ...
ideeën genoeg, alleen de uitwerking neemt wat tijd in beslag LOL

Well, that's it for now,
but keep an eye on the blog,
I'm gonna announce my first workshop for this year
today on the workshop page
hopefully I can add more soon ...
enough ideas, but it all takes it's time LOL

en als je in de buurt bent,
spring dan zeker eens binnen,
de winkel heeft wat veranderingen ondergaan
- dit tussen de inventaris en de feestdagen in -
en alles is nu wat duidelijker zichtbaar ...

Groetjes

Inge

3 opmerkingen:

Enny zei

Een prachtige kaart, heel mooi gekleurd ! Groetjes, Enny

Laurespage zei

Zoooo mooi ! En heel mooi ingekleurd.
Groetjes, laurette

Inge zei

dankjewel dames !
groetjes
Inge