donderdag 23 januari 2020

More Cosy & warm



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag gaan we weer 
voor de Cozy & warm uitdaging van 'In 't Woefke ! 
Maak een warme winterkaart. 

Today we're going for cozy & warm again
and I made this warm winter card

Ik ging nog een keertje aan de slag 
met mijn gezellige dierenbende 
die lekker koffie staan te drinken 
en een praatje staan te maken. 


I got to work with this fun animal group
who are having fun & coffee.

Een gepast achtergrondje 
(ooit een setje van Sizzix gekocht, een must have, 
bleek toch wel erg tegen te vallen om het goed te kunnen gebruiken, 
daarom zie je hem weinig op mijn kaartjes....) 
er bij en kijk, het werd echt een 'warm' kaartje 
op deze manier, of niet soms ?

A fitting background,
(I bought this set from Sizzix, a must have,
but it turned out it was harder to get on my cards straight)
and here is a 'warm' card for you.

Ik kleurde ze in met mijn aquarel potloden, 
dat krijgt een warmer effect op de afdrukjes.

For a warmer effect to the stamped images
I colored the animals with my watercolor pencils.

Wil je graag meer van dit zien, 
dat kan, breng gewoon ff een bezoekje aan de winkel.

Want to see more,
no problem, just visit the store.

 Achtergrond : Sizzix
Diertjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart ! 
Tot dan !

I wish you all a fine day,
and see you again later, with a new project.
Till then !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Ellen zei

Prachtige kaart en idd een heel warme uitstraling...prachtig gedaan hoor!
Groetjes Ellen