maandag 20 januari 2020

Cocoa Cuddles


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Henry en Pepper hebben van hun weekend genoten
en lekker lang in de sneeuw geravot,
hoog tijd om binnen de warmte op te zoeken ...

Henry & Pepper have enjoyed their weekend
playing for hours in the snow
and now it's time to get inside, 
and get warm again ...

Samen gezellig genieten ...
lekker lui op een kussen,
met een leuk boek 
en een kopje warme chocolade erbij ...
wat wil een mens nog meer ?!!

Relaxing together ...
sitting on a pillow on the floor,
enjoying a good book
and a cup of hot cocoa ...
who could ask for more ?!!


Net zoals het vorige kaartje,
heb ik deze C.C. Design stempel
ingekleurd met aquarel potloden ...

Just like my previous card,
I colored my C.C. Design stamp
with my watercolor pencils ...

De vloer heb ik er zelf bijgetekend en uitgeblend, 
met m'n waterpenseel
hiervoor heb ik dezelfde potloden gebruikt
als voor mijn inkleuren ....

I have drawn the floor myself
and blended the lines with water,
for this I used the same pencils
as for my coloring ...


maar ik vond het nog wat te kaal,
dus heb ik een kadertje gemaakt
met een foto van Pepper ...
daarvoor heb ik een stukje van een andere stempel 
afgedrukt en ingekleurd ...
de strookjes heb ik in verstek geknipt en er op gekleefd
zo lijkt het echter ... vinden jullie ook niet ?

But something was missing,
so I made this little frame
with a picture from Pepper
to hang on my card,
so I stamped a portion of another stamp
and after I colored it,
I cut thin strip of papier in an angle
for my wood and glued them on my image,
this way it looks almost real
don't you think ?

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: