vrijdag 17 januari 2020

Dress up Snow Day


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Tja, ik weet niet hoe het bij jullie zit,
het is wel winter,
maar hier is geen sneeuw in de verste verte te bespeuren ...
integendeel, het lijkt meer herfst als je naar buiten kijkt,
en ondertussen komen m'n bloembollen al uit !!

well, I have no idea what the weather is like where you live,
but here it looks more like autumn instead of winter,
no snow to be seen ...
on the contrary, the snowdrops and other flowers
that I planted in October are starting to come out !!


Maar Henry en Pepper trekken het zich niet aan,
ze zijn warmpjes ingeduffeld en spelen in de sneeuw ...

But that doesn't worry Henry and Pepper,
they are all bundled up, ready to play in the snow ...

Dit stempeltje van C.C. Design heb ik al een tijdje in mijn bezit,
stond al lang op mijn To Do lijstje,
en kijk, dit past helemaal in het thema van deze maand
hier op de blog: Cozy & Warm ...

This stamp from C.C. Design has been in my possesion for a while now,
was on my To Do list,
and what do you know, it fits perfectly for this month's theme
Cozy & Warm ...


Het achtergrondje heb ik zelf gestempeld
met de Leane Creatief stempel In the Air
en Encory blue, een plaidje erbij,
zorgt voor het "warme" bij het koude :)

The background was stamped
with a Leane Creatief stamp called In the Air
with encore Blue, a plaid paper
adds the "warm" feeling to the cold :)

Ik heb m'n stempeltjes ingekleurd 
met m'n vertrouwde aquarel potloden,
heerlijk rustgevend en ontspannend ...

I have colored the image 
with my trusted water color pencils,
it's so relaxing ... I just love it ...

En? wat vinden jullie er van ?
Binnenkort mogen jullie nog 
een warm & cozy kaartje van mij verwachten
een vervolg op dit verhaal eigenlijk ...

So? What do you think ?
Like it ?
Soon I'll show another warm & cozy card
kind like a follow up story ...

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: