donderdag 1 november 2018

Kerstkrans op je kaart


Hallo bloggers,

Hi bloggers,

vandaag, een vroege kerstkaart voor het DT  'In 't Woefke'. 
Een kerstkrans op de kaart.

Today an early christmas card for the DT
A Christmas wreath on a card.

Deze keer heb ik het vrij eenvoudig gehouden... 
Veel bestaande typische kerstkransen heb ik blijkbaar niet echt in m'n bezit, 
dan maken we er zelf eentje, nietwaar ?

I kept it quit simple this time
I don't really own a lot of wreath dies or stamps 
so I decided to make one my own

Gewoon met een sterretjespons 
(die bijna elke hobbist in zijn / haar bezit heeft vermoed ik), 
of je gebruikt een malletje
kan je dus een leuke kerstkrans maken in de kleur naar keuze.
Hieronder mijn bijdrage. Je ziet, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, nietwaar ?

For this I used a star punch
something most crafters own I'm sure
and you can also use a die instead
This way you can make your own wreath in your choice of colors
This is what I came up with.

Sterretjes : Pons Artemio
Sentiment : Gummiapan
Lint : Eigen voorraad 
(maar ik ben er zeker van dat Inge zoiets in de winkel heeft liggen...)

 Wil je de kaart live bekijken / betasten, 
ga dan een keertje langs in Deurne bij Inge, 
daar kan je dan ook ineens al het andere (kerst) materiaal aanschaffen 
en meteen aan de slag gaan...

If you want to see this card in "real life"
you know what to do,
just visit In 't Woefke
where you find lots of materials
christmas and otherwise
you get started.

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

Thanks for visiting and till next time

Groetjes, Martina


x

2 opmerkingen:

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje en een leuk ideetje om met de papierrestjes te verwerken, ook een leuk werken om met de kinderen te doen. Groetjes en tot hoors !
laurette

Iefje Ceulemans zei

Heel leuk idee!