woensdag 31 oktober 2018

The Witch in the Mirror

Happy Halloween !!!

Vandaag vieren we hier bij In 't Woefke 
Halloween en gaan we met een groepje deelnemers
een griezelige ... euh gezellig dagje workshoppen
helemaal in Halloween sfeer
en maken we dit project:
The Witch in the Mirror ...

Today here at In 't Woefke we are celebrating Halloween
and me and some participants are having
a haunting ... sorry, fun day crafting
completely in Halloween atmosphere
and this is the project my workshoppers
are going to make:
The Witch in the Mirror

Terwijl wij een toverdrank klaarmaken
- sorry, ik bedoel samen gezellig knutselen -
kunnen jullie alvast genieten van deze foto's 
dus parkeer jullie bezems maar
en griezel mee

And while we are brewing up some potions
- euh sorry, I mean creating -
you can enjoy these pictures
so park your brooms
and sit for a spell










Zo, hopelijk vinden jullie dit even leuk
als ik toen ik het ontwierp!
bedankt om langs te komen

So, I hope you like this as much
as I did creating this !

When witches go riding,
and black cats are seen,
the moon laughs and whispers,
‘tis near Halloween.

Inge

2 opmerkingen:

Laurespage zei

Inge, Wat een werk !!!
ook al ben ik niet zo aan Halloween, ik bewonder dit werkje.
Heel, heel mooi gedaan.
Groetjes, laurette

Inge zei

Bedankt Laurette voor het complimentje !

ik heb me weer zoals altijd heel erg mee geamuseerd,
en ik naar wat ik gisteren gehoord heb, mijn cursisten ook LOL

groetjes
Inge