donderdag 11 oktober 2018

2019


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag, mijn tweede projectje voor het DT team van 'In 't Woefke', 
een shaped card maken. Vermits de feestdagen ook al dichterbij komen,
toon ik jullie hoe je vandaag met cijfers aan de het werk kan.

Today my 2nd project for this months DT challenge:
creating a shaped card. And since the end of year is getting nearer,
I'm showing you today a card with numbers

Deze week ging ik aan de slag met de Dutch Doobadoo snijmal cijfers. 
Hij is erg leuk, de cijfers op zich, vind ik erg mooi... 
Toch blijft het altijd een beetje een uitdaging, het zelf knippen. 
Dat zijn we al een tijdje niet meer gewoon, dankzij de Cuttlebug, 
 Big Shot en uiteraard de Silhouette en diens vriendjes op de markt.

For this weeks card, I used the Dutch Doobadoo numbers stencil.
It's fun and I really like the shape of the numbers ...
But cutting them by hand, is a challenge,
after all, we're a bit spoiled with all the machines out there
doing the cutting for you, like Cuttlebug, Big Shot,
Silhouette and others like these


Maar kijk, het is gelukt en het resultaat vind ik persoonlijk erg geslaagd. 
Maar, om er dan meteen 200 stuks van te maken, 
denk ik, dat dat nét en stap te ver is.

But hey, I did it and I really love how it turned out ...
on the other hand, making 200 or so cards this way,
hmm, that might be a stretch LOL.

Letters / numbers: Snijmal van Dutch Doobadoo
Vogeltje / bird: Marianne Design
Sentiment : Marianne Design

Wil je de kaart zelf bekijken / betasten, dat kan, 
dan maak je een ritje richting Deurne, 
Inge helpt je graag op weg als je nog materiaal nodig hebt.

So don't forget, if you want to see this card in real life,
just head over to Deurne
and visit the store where Inge will gladly help you
sorting everything out.

Ik wens jullie allemaal een heel erg fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

I wish you all a nice day
and see you again later this month
for a new project.

Bedankt voor jullie bezoekje,

Thanks for visiting

groetjes, Martina


x

1 opmerking:

Iefje Ceulemans zei

Ziet er fantastisch uit maar wel een beetje werk aan zo te lezen; 200 stuks zou er inderdaad wat over zijn LOL. Grtjs Iefje