vrijdag 26 oktober 2018

Halloween Gefladder ...


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Geen vierkante kaarten deze maand… 
Mag ik dan skippen met een vierkant doosje?
Inge vond van wel…

The challenge this month ... shaped cards
my question: can I make 2 cute little boxes?
and Inge said yes ...

Ik zag ze al eerder online verschijnen 
maar ze waren nog niet verkrijgbaar, dus zodra Inge ze binnen had, 
zijn ze richting mijn ateljee vertrokken.

I saw them in a preview online,
but at that time they were not available yet
so as soon as they arrived at In 't Woefke
they quickly went in my shoppingbag to go home with me

Het doosje van Lawn Fawn had ik al even in mijn bezit 
maar nu is er een geweldig setje om van de minidoosjes, vleermuisjes te maken…
En eerlijk, zijn ze niet schattig?!

The Lawn Fawn mini box I already had,
but now you can make these cute bat boxes with an add on die
and be honest, aren't they cute ?!

Ik denk dat alle ‘Tick or Treet’-roepers er blij mee zullen zijn…
Dus als je nog voor Halloween snel wat wil maken, 
rep je naar ‘in ’t Woefke’. Ik ben er zeker van dat niet enkel deze snijmallen er zijn 
want Inge is een fanatieke Halloweenfan en zal dus ook weer dit jaar 
een hele keuze aan materiaal binnen hebben.

I think all the Trick or Treaters out there
would be happy to get one
so if you still have to make a little something
for Halloween, just hurry to In 't Woefke
and while you are there, look at all the other Halloween stuff
Inge has in her store, she is after all a vivid Halloween addict
(without the creepy crawlers)

Tot een volgend project alweer,

Till next time !

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Oh, ze zijn echt schattig, die vleermuis-doosjes ! Groetjes, Enny