donderdag 29 november 2018

Workshop Kerstkaarten


Hallo iedereen,

Hi everyone,

De computer perikelen duren verder, 
gelukkig heb ik ff een computer in bruikleen 
zodat ik toch al wat verder kan;
e-mail is nog altijd moeilijk,
zo kan ik wel mails ontvangen
(meestal toch) maar niet versturen GRRR :)

Still having trouble with my computer,
it's gone for repairs, but luckily I have one on loan
so I can work, e-mailing me is still difficult
I can receive mails (mostly anyway)
but not send any GRRR :)

Zo, en dan nu het goede nieuws,
bovenstaande Kerstkaartjes is een nieuwe workshop
en die gaat door (mits voldoende inschrijvingen)

volgende week op:
woensdag 5 december om 13.30u
donderdag 6 december om 13.30u
en zaterdag 8 december om 9.30u

Inschrijven kan telefonisch, 
of hier in de winkel
je kan dan wel bevestigen per mail
maar hou er rekening mee dat ik
tot nu toe (hopelijk is het snel opgelost)
niet kan terug mailen

Vergeet ook de workshops nu zaterdag niet:

za 1/12 om 9.30u Kerst giftset 
(deze kan slechts doorgaan mits voldoende inschrijvingen)
en
za 1/12 om 13.30u Kerstkaarten met Nancy

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: