dinsdag 13 november 2018

Snowy


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

jawel, de feestdagen komen snel dichterbij, 
dus ook vandaag  kerstkaartjes voor jullie. 
 Ik ging aan de slag met deze lieve sneeuwman 
(die ik een hele dag heb gezocht thuis en gelukkig.... gevonden !). 
Dan maar meteen aan de slag met deze stempel, 
 voor ik hem (alweer) 'kwijt' ben. 

Christmas is approaching quickly,
so today more christmas cards inspiration for you
I went to work with this sweet snowman
(I looked a whole day for this stamp and finally found it !)
So I used it immediatly before I lost it again !


Omdat het al een tijd geleden is, 
dat ik me nog een keertje aan het kleuren waagde met ZIGs, 
was het echt weer even zoeken / wennen aan de manier van werken. 
Hier en daar ben ik dus niet helemaal tevreden over het kleurwerk.

It was a long time since I used the Zigs to color with
so I had to try out some things and get used to them again
so I'm not totally happy with the result


Ik wilde de stempel een keertje 
op een andere manier gebruiken dan anders, 
 hier dus de resultaten.

But I wanted to use this stamp
a bit diffrent than usually
so here you can see the results

Sneeuwman : Penny Black, gekleurd met ZIG en met aquarelpotloden
Teksten : Craft Emotions
Sneeuwsterren : Marianne Design


Wil je graag zelf met deze stempel aan de slag ? 
Dat kan, er ligt in de winkel 'In 't Woefke' nog zeker één exemplaar te wachten, 
snel zijn is de boodschap dus !

If you like this stamp and want to buy it
no problem ... there is still 1 available, waiting for you

Uiteraard kan je ter plaatse alle andere projectjes van het DT team 
en van Maries en Inge ook bewonderen.

And while you are there, you look at all the other projects
made by the DT and Maries & Inge

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.
Tot dan !

So, I wish you all a nice day
and see you back here soon with a new card
Till then !

Groetjes, martina


x

1 opmerking:

Enny zei

Prachtige kaarten, ik ga die leuke sneeuwman ook weer eens gebruiken ! Groetjes, Enny