maandag 19 november 2018

Nieuwe workshops & update problemen computer

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Zo, we zijn hier al volop in Kerstsfeer,
2 workshops met kerstkaartjes zijn al achter de rug:
Kerst met Renke en Kerstkaarten Quick & Easy.

I don't know about you, but here at In 't Woefke
we're already dreaming of Christmas
and 2 of the xmas workshops are already behind us:
Christmas with Renke and Christmas cards quick & easy

Wie ze gemist heeft, geen nood,
er komen nog meer Kerstworkshops aan
zoals nu zaterdag:
Kerstfiguurtjes inkleuren 

Did you miss these?
Don't worry, there are more on the way
like this Saturday: coloring xmas figures

We gaan met aquarel potloden aan de slag
en gaan sneeuwmannen, ijsberen, ... enz
inkleuren, let op, de nadruk ligt dus weer op inkleuren
niet op kaartjes maken !

We'll be working with watercolor pencils
and we'll color snowmen, polar bears, ... etc.

Deze workshop is voor iedereen toegankelijk,
het maakt geen deel uit van de cursus inkleuren met aquarel potloden
het helpt natuurlijk wel als je al de basis kent.

Het bedrag dat ik vraag voor de workshop
is integraal voor Music for Life
ten voordele van Elephant Heaven,
Nancy van mijn DT heeft dit op poten gezet
en ik steun het van harte

Wil je meer weten?
Kijk dan ff hier op de site van Elephant Heaven: 
en dit staat bij Nancy op de blog:


Everyone can participate, it is not part of our watercolor pencil course
but it does help if you know the basics already.

Dus heb je interesse: schrijf dan snel in 
voor nu zaterdag 24 november om 9.30u

Prijs: €18.00

En dan volgende week gaan we een leuk Kerst kadosetje maken
leuk om af te geven en iets dat iedereen wel eens nodig heeft:

And next week we'll make a lovely Christmas gift set;
something special to give and something everyone can use:

We maken een kaftje met karton, boekbinderslinnen en papier
met daarin een notaboekje en een pen
(en dat notaboekje kan nadien terug bijgevuld worden)
en natuurlijk met een bij passende kaart
zodat het een mooi geheel vormt.

We'll make a little binder from chipboard, paper and bookcloth
with a little notepad inside with a pen
(and if the notepad is empty, you can change it)
and a matching card
so it all fits together

Ideaal om in een handtas mee te nemen
of bij de hand te hebben bij de telefoon,
op je bureau, ...
en iets dat je het hele jaar door kan maken
én geven, gewoon ff ander papier gebruiken :)
maar ja, dit is een Kerstkadootje, 
dus maken we het met Kerstpapier

It's ideal to take with you in a handbag,
handy near a phone, or on a desk
and something you can make & give 
all year round, you'll just have to use other paper :)

Wanneer:
wo 28 november om 13.30u
do 29 november om 13.30u
za 1 december om 9.30u

Prijs: nog te bepalen.

Heb je dus interesse in 1 van deze workshops,
schrijf je dan snel in per telefoon of hier in de winkel

Update computer problemen:
Zoals ik vorige week meldde, 
werkte mijn computer niet meer, 

gelukkig was het snel opgelost 
maar jammer genoeg na 2 dagen
is het probleem terug gekomen!!!

Met als gevolg dat ik weer ff niet bereikbaar ben
per mail en ik ook geen foto's kan laten zien,
van de workshops.

 Heb je dus een vraag,
wil je inschrijven, wil je iets bestellen, ...
dan kun je me tijdens de openingsuren bereiken 
per telefoon  of kom gezellig langs in de winkel.

Heb je me dus gisteren of vandaag gemaild, 
sorry, maar dan heb ik je mailtje gemist
en kan ik je jammer genoeg niet beantwoorden.

Hopelijk komt het snel in orde
én blijft het deze keer in orde ! LOL

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: