dinsdag 6 november 2018

Nieuw binnen van Renke

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Houden jullie de pagina van de workshops ook in het oog?
Er staan al 2 Kerst workshops in schema, 
en binnenkort worden deze nog aangevuld
we gaan zeker door tot half december (en misschien nog wat langer)
dus hou de pagina zeker in het oog

Have you seen our workshop page?
I planned 2 Christmas workshops already,
the rest will follow soon
we'll continue for sure untill half december
and maybe a bit longer,
so check the page regularly

Zoals jullie weten ben ik een enorme fan van A. Renke 
(en van Penny Black, en van Stampendous, en van Gummiapan, en van ....
jullie snappen het wel zeker ... ben fan van het meeste dat ik in collectie heb hihi)
maar ik ben ff afgeleid, sorry
Wat ik dus wou zeggen is: de collectie in de winkel van A. Renke
is weer uitgebreid met materiaal dat ik nog niet in collectie had zoals:

As you all know by now, I'm a huge fan of A. Renke
(and from Penny Black, and from Stampendous, 
and from Gummiapan, and from ....
I think you get the picture ... I'm fan of most items I sell in my store LOL)
What I wanted to say before I got sidetracked - sorry about that -
I added some more papers, dies and stamps to 
the existing collection in my store 
just take a look:


de Washi tape met typo Kerstmis
en deze schattige ijsberen kon ik dus niet weerstaan ...


achtergrond papier met eikels
en papier met ijskristallen & hartjes


het papier met breiwol is zo populair,
dat ik nog 2 kleuren bijgenomen heb


ook de gewone collectie is aangevuld met deze windroos
en de verliefde duifjes


Een stencil en een clear stempel


2 nieuwe snijmallen:
spelende kinderen in de sneeu
en slee met paard en lantaarn


de engeltjes zijn er eindelijk weer
en dan nieuw: de auto met dennenboom en strik


de mini collectie is aangevuld met schommelpaardjes 
en een koppeltje pinguins (je kan ze naar elkaar laten kijken)
het hertje met hart en het reetje zijn er ook weer bij


nog wat takken en dennenbomen voor onze kerstkaarten


cirkels met herten, engel, sneeuwkristal, ...
en ook een set prachtige deckled tags


de rest van de collectie die ik reeds verkocht
is ook weer aangevuld met een aantal standaard mallen
(zoals deze frames), maar ook het papier is weer aangevuld 
zodat alles ruim op voorraad is

enne .... hou de blog maar in het oog,
want binnenkort komt er nog binnen van Renke
(tja, wat kan ik zeggen, er waren nl. nog wat mallen
en papieren die ik écht wel nodig had LOL)

Bedankt om langs te komen
en tot binnenkort !

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: