zaterdag 11 april 2020

Paaskaartjes



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijgen jullie een setje 'Paaskaartjes' voor DT 'In 't Woefke'. 
Vermits ik eigenlijk niets heb met Pasen en kaartjes maken, 
vroeg ik Inge om wat stempeltjes te lenen, 
die hiervoor zouden kunnen dienen... 

Today I'm showing you my set Easter cards
that I made for In 't Woefke
Since I'm not into Easter
I asked Inge if she had some stamps I could borrow ...


Uiteraard had ze die ! 
Ik mocht ze even lenen en ging er mee aan de slag. 
Aquarel potloden gebruiken bij zulke fijne afdrukjes 
dragen echt mijn voorkeur. 
Zo kan je mooi de kleine details inkleuren. 
Ik hield de kaartjes eenvoudig, zo krijgt het afdrukje alle aandacht.

Ofcourse she said !
So I picked them up and went to work
For these fine prints, I like to use watercolor pencils
to color them in, 
this way you don't loose any detail while coloring
I kept the cards clean and simple
the stamped image is the focal point.


Papier : Galeria Papieru
Afdrukjes konijnen : Whipper Snapper
Afdrukje konijn met eitjes : Whipper Snapper
Sentiment : My Favorite Things
Kleine vlinders : Memory Box


Door de speciale omstandigheden 
kan je voorlopig niet terecht in de winkel, 
- al kan je wel de video's bekijken op de facebook pagina
en dingen bestellen en laten opsturen -
maar dat wil niet zeggen dat je zelf niet aan de slag kan 
met je eigen spulletjes =)

Due to these special circumstances
you can't go to the store to shop
- you can look at the video's on the facebook page
and order some things and have them shipped to you,
but you can also ook through your own stash
and get to work =)


Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

Thanks for visiting and till next time
when I see you again with a fresh new project.


Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend toe !

Have a nice weekend

Groetjes,

Martina
x

Geen opmerkingen: