woensdag 8 april 2020

Geniet van de kleine dingen ...


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Het voordeel aan tijd doorbrengen in de winkel,
met o.a. het maken van video's 
is dat je dingen terug ontdekt,
waarvan je vergeten was dat je ze had ...
zoals deze prachtige Stampendous stempel :
Daffodil Bunch ...

The benefit of spending some time in the store,
making video's and such,
is discovering things, you forgot you had ...
like this gorgeous Stampendous stamp,
called Daffodil Bunch ...



Het gaf me direkt zin om te beginnen kleuren ...
dus zo gezegd, zo gedaan en ik ging ff kijken tussen al m'n stempels ...
wil je geloven dat ik er nog veel heb die ik niet of amper heb gebruikt ?
Enfin, laat ik zeggen dat ik nog meer schatten op zolder heb gevonden,
die ik in de loop van de volgende weken nog wel zal laten zien LOL

It made we want to start coloring right away ...
so, easy said, easy done and I looked through all my stamps ...
well most of them ... can you believe I have so many stamps,
I never or hardly used at all ?
Well, let's just say I found more little treasures ...
you'll definitely will see more of them in the weeks to come LOL


Ik ben aan de slag gegaan met m'n trouwe aquarel potloden ...
daar werk ik toch wel héél graag mee hoor !
Het is zo rustgevend ... en ik heb me dan ook de hele dag geamuseerd,
met het inkleuren van allerlei stempels,
rond het paasthema ....

So I went to work with my trusted watercolor pencils ...
I love working with them !
It's so peaceful, just sitting there coloring ... I enjoyed myself a whole day,
coloring all sorts of easter related stamps ....


Maar ja, wat doe je met al die Paas kaartjes?
Hier worden er niet veel meer gestuurd ...
Oplossing: je zet er een meer algemene tekst stempel bij 
zo kan de kaart dienen voor meerdere gelegenheden,
voor mensen die van het voorjaar,
of van bloemen houden ...

Next problem: what do you do with all these easter cards,
when nobody really sends them anymore ?
Solution: add a more neutral text stamp,
so the card can be used for several occasions,
for people who love spring
and spring flowers !

m.a.w. ... jullie zullen de komende dagen
en weken nog wel kaarten tegenkomen,
met tulpen, konijntjes, e.d. LOL

so ... I guess you will see more cards
with tulips, daffodils, bunnies and such
in the coming days and weeks LOL

Groetjes

Inge

4 opmerkingen:

Ria zei

Ja dat is wel goed he ...en wij jaloers op een stempel van jouw zolder :-) ;-) ;-) :-)

Laurespage zei

Een prachtig boeketje waar je alle kanten mee uit kan, want inderdaad paaskaartjes worden er niet zoveel mee gemaakt. Maar,je hebt ze heel mooi ingekleurd. En inderdaad ik ben er nu ook bezig met dingen te gebruiken die niet eens meer wist dat ik ze nog had.
Dat is dan het positieve .... fijn paasweekend. Laurette

Inge zei

tja, Ria, en dan moest ik nog eens een zolder hebben hè LOL, welke schatten liggen er op jouw zolder?
toen ik rondkeek in de winkel, zag ik deze ... en ja hoor, hoe komt dat toch, 'k had hem zelf ook LOL
Groetjes Inge

Inge zei

Ja vond ik ook Laurette, een boeketje kan altijd en voor elke gelegenheid, en nu dat we tijd hebben hè
Groetjes
Inge