donderdag 16 april 2020

Morning Glory Bunny


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Deze lieverd ontdekte ik ook weer terug 
tijdens het maken van de video's ...
of waar deze crisis nog goed voor is LOL

This cutie I also re-discovered while making the video's
... you see, every bad thing has a silver lining LOL


Dit is de Whimsy stempel: Morning Glory Bunny 
en ja ... ook deze is weer ingekleurd met aquarel potloden ...
zoals gezegd, heb ik me een dag heerlijk ontspannen
met het kleuren van verschillende stempeltjes ...
enne ... nu ik er over nadenk, 't was een dag of 2 - 3 LOL
Ik heb de kaart heel simpel gehouden,
daar hou ik wel van ...

This is the Whimsy stamp: Morning Glory Bunny
and yes ... this one is also colored with watercolor pencils ...
I did tell you before I colored for a whole day right ?!!
well now that I think of it, I colored for 2 or 3 days LOL

Groetjes

Inge

4 opmerkingen:

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje. Superlief !
Groetjes. Laurette

Inge zei

Bedankt Laurette !

Groetjes Inge

Enny zei

Wat een schattige stempel, en zo mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

Inge zei

Bedankt Enny