zaterdag 25 augustus 2018

Vietnamees Nieuwjaar

  
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Wat gaat de tijd toch snel. Half augustus is alweer voorbij,
dus hoog tijd voor een volgend project.
Deze vakantie werkten we rond landen en werelddelen en ik koos Azië,
meer bepaald Vietnam om rond te werken…
En ik maakte het mezelf niet gemakkelijk…
 
How time flies. It's already the last half of August,
so high time for another project.
These months the theme was countries and continents
and I chose Asia; Vietnam to be precise …
And that wasn't easy ...
 
Vandaag krijgen jullie alvast een eerste nieuwjaarskaartje.
Met het Chineese nieuwjaar kleurt in Vietnam alles rood met goud.
Want ‘TET’ is het feest van het jaar…
Het Chinese nieuwjaar wordt dan ook gigantisch gevierd
met toeters en bellen, met levende draken en dansen op de straat…
Helaas heb ik het nog niet zelf meegemaakt
maar vriend Kris die er woont, bracht al verslag uit…
 
Today I'm showing you my very first New Year card
With the Chinese New Year, Vietnam colors red with gold
TET is the celebration of the year
It is celebrated huge with dragons, dancing, colors, …
Sadly I never have had the chance to experience it myself
but luckily my friend Kris who lives there, tells me all about it.
 
Wie weet, ooit… Ik was al 2 keer in Vietnam en hou zo van die cultuur.
Misschien krijg ik ooit de gelegenheid om hun nieuwjaar mee te vieren.
 
Who knows one day … I've been there twice, and love the culture
Hopefully I'll get the chance to celebrate New Year there someday
Voor de kaart gebruikte ik papier van Bazzil,
letters van Die Namics en lantaarns van Marianne Design…
De label, daar weet ik het merk niet meer van, is al lang in mijn bezit…
 
For this card I used Bazzill cardstock,
letters from Die-namics and the lanterns from Marianne Design …
The label ?? Sorry no idea, it has been in my collection
for ages and I don't remember
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till next time
 
Liefs,
 
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige Oosterse kaart Nancy, mooi, dat rood met goud ! Groetjes, Enny