woensdag 22 augustus 2018

Mijn Australië

 
Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
De grote vakantie loopt stilletjes aan op z'n eind.
Tijdens een vakantie hebben de meesten toch wat foto's gemaakt.
Ze afdrukken is niet  meer zo 'van deze tijd', wat wel jammer is, vind ik.
 
 
These vacation months are slowly coming to an end.
And during most vacations, there are a lot of pictures taken,
but nowadays they are hardly printed out anymore,
a shame if you ask me.
 
 
Het bladeren in een foto album na zoveel tijd,
geeft toch weer die herinneringen waar je met veel plezier aan terugdenkt.
Daarom, een voorbeeldje vandaag om je foto's te verwerken.
Het modelletje zag ik bij Mariken en Ellen, die het op hun beurt
weer bij Inge Groot (?) gemaakt hadden geloof ik.
Ik verwerkte 4 'foto's' (lees : afbeeldingen van het internet)
en maakte er een soort 'boekje' in een envelop van.
 
 
Just going through a photo album later in the year,
brings back fond memories, so today a little project
where you can incorporate some of your favorite photo's
I saw this idea at Mariken and Ellen, and they in turn made it
- if I'm correct - at Inge Groot
I used 4 photo's (actually I printed them out from the internet)
and made a little booklet in an envelope
 
Wereldbol : Sizzix
Vliegtuigje : Lawn Fawn
Letters : My Favorite things
Cirkeltje kaart : Marianne Design
Snijmal : Paper Roses
Fotokaders : Nellie Snellen
 
 
Envelop gemaakt met : WeRMemory Keepers Punch Board
Alles blijf netjes gesloten met een kleine velcro sluiting
 
The envelope was made with the WeRMemory Keepers Punch Board
and I used a little velcro closure to keep it shut.
 
Voilà, dit is mijn laatste projectje over het thema 'reizen'.
Het werd een heuse uitdaging, niet makkelijk, geef ik eerlijk toe.
Maar goed, volgende maand lonkt weer een nieuwe uitdaging met nieuwe materialen !
 
 
So … my last travel project is done
a real challenge let me tell you,
but now we're counting down to another challenge next month
with new materials ! 
 
Benieuwd ? Breng dan zeker een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne,
daar kan je vast wel al enkele nieuwe projectjes bewonderen / betasten.
Uiteraard kan je bij Inge ook terecht voor alle materialen dat je nodig hebt
om eigen projectjes mee te maken !
 
Curious ? Just visit In 't Woefke in Deurne
and there you might already see some of the new projects
and while you're there, Inge will gladly help you
finding materials for your own projects !
 
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.
Leuk dat jullie een kijkje kwamen nemen,
 
I wish you all a fine day
and see you back soon for a new project
nice of you to visit me here
 
tot later !
 
Till later !
 
groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtig foto-album, heel tof idee ! Groetjes, Enny