vrijdag 24 augustus 2018

Toucan box

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Velen verjaren deze maand...
Jaja, andere maanden ook...
maar ik vind toch nog altijd de verjaardag van leeuwkes bijzonder.
Bij een verjaardag hoort vaak een pakje.
En dat hoeft niet groot te zijn. Een juweeltje, een bon, een stempel of washi tape...
 
Many people celebrate their birthday this month …
yes I know … other months too
but the birthdays of lions are special to me
And what goes with birthdays … a present !
And it doesn't need to be big, a gift certificate, a stamp,
washi tape, some jewellery, …
 
 
Alles past in dit doosje dat ik maakte.
Een vrolijk, zuiders getint modelletje.
 
Everything I mentioned fits in this box I made
a fun, Southern box …
 

Het papier is van Alexandra Renke.
Het is zo mooi subtiel en je kan er heel veel bij combineren.
De toekan komt uit de My Favorite Things reeks.
Het boordje en strikje heb ik aangepast aan de kleuren van de vogel.
Ingekleurd heb ik met de Zig pennen.
Leuk om te geven en nog leuker om te krijgen!
 
 
The paper is from A. Renke,
it is so subtle, it fits every occasion
The toucan is from My Favorite Things
and I used the same colors for the ribbon and bow
The bird is colored with my Zig markers
Fun to give and to receive !
 
Tot gauw
 
Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat een mooi doosje, heel leuk met die toekan, prachtig cadeau ! Groetjes, Enny