woensdag 29 augustus 2018

Mini album Koken: tabbladen

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Dit weekend heb ik me ff heerlijk ontspannen,
en heb ik de tabbladen van mijn mini Kook album afgewerkt.
Soms blijft de afwerking wat achterwege (tijdsgebrek),
maar deze keer kon ik het gewoon niet wegleggen.
 
This weekend I had a fun time,
finishing the tab pages for my mini Kitchen album.
Sometimes the finishing touches get postponed
due to lack of time, but this time
I just couldn't put it aside.
 
 
Helemaal bovenaan zien jullie de pocket tabbladen,
en hier de design tabbladen;
alle tabbladen zijn zowel voor- als achteraan
helemaal uitgewerkt en aangekleed.
Ik heb in dit album dan ook veel meer
papier, washi, mallen en stempels verwerkt
dan in mijn vorige Craft mini album.
 
On top of this post you can see my pocket tab pages,
and here my design tab pages,
all pages have been embellished on the front
AND on the back, so there is lots to see.
In this album I used lots more papers, washi,
dies and stamps as in my previous Craft album.
 
De fiche kaarten heb ik ook al gemaakt,
dus kan ik nadien nog alles netjes gaan invullen,
maar eerst moet ik de recepten van mijn papa nog uitzoeken.
Hij was kok en had een aantal recepten die ik zeker niet wil verliezen.
Alleen jammer dat ik sommige recepten nooit opgeschreven heb,
en daarna was het te laat.
Gelukkig heb ik nog wel 1 favoriete recept teruggevonden via een vriendin,
zij had dat gekregen van mijn papa.
 
The recipe cards are also ready,
so I can start filling them in.
But first I have to sort out my dad's recepies.
He was a chef cook and had some recepies I don't want to loose;
It's just a pity there are some I never wrote down,
and now it's too late.
Luckily there is 1 of my favorite recepies I got back from a friend
she got it from my dad and gave it to me.
 
En nu vrijdag is de 1ste workshop
voor dit kook album, alles ligt klaar,
het papier, de malletjes, de werkbeschrijving, …
en kunnen we er een gezellig dag van maken.
Hopelijk is er nog interesse en komen er nog datums bij !
 
And now Friday is our 1st workshop
for this mini album,
everything is ready: the papers, the dies,
the tutorial is printed out, …
and we can have fun making this min.
 
Groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: